Wednesday, September 21, 2011

Gediknya Kita...! ^^

Salam.
Firstofall.....
Hahahahahahhahahahahaha.
Saje nak gelak guling2 sebab aritu macam gelak2 kan adik aku ada blog ramai2 macam nie.
Dan2 aku pun buat jugak ann... Heee~
Btw, macamlah aku ngan kau tak jumpa kat Edata kan.
Provided that, rumah aku tade internet connection.. Hurmm..
macam pelik.. Maybe aq tak mampu update blog selalu. But then,
It surely fun later :)
Doa2 aku amik Celcom pulak :P

Story Mory 4 bulan.
All the best...!
Semoga perancangan kita dan perancangan DIA selari :)

However.
My first week this semester break, I 'waste' it with you, preciously. Heheheheh.

Kau pun tau apa kita buat kan Anim??? ^^

So, no words..
Just remember this :)










walaupun tade kaitan. aku nak sangta upload pic nie! ^^

No comments:

Post a Comment